• Asiakaspalvelu
  • Asiakaspalvelu

    TILAAMINEN - YLEISTÄ

    Koititapeti ilta tilaamiseen ei tarvita asiakastiliä tai salasanaa, mutta alle 18-vuotiaat tarvitsevat verkko-ostosten tekemiseen vanhemman tai huoltajan luvan. Hinnat ovat arvonlisäverollisia (25 %) eurohintoja.

    Voit ostaa tuotteita helposti ja kätevästi suoraan verkkokaupastamme, ja saat ne toimitettuina postitse. Halutessasi voit myös valita tuotteille pikatoimituksen.

    Toimituksen Norjaan, Ahvenanmaan ja muiden kuin EU-maista ei veloiteta Ruotsin arvonlisäveroa, mutta sinulle, asiakas on vastuussa kaikista kotimaan, ALV ja tullaus maksuja. Tarkistaa paikalliselta postiin tai tulliviranomaisen tarvittaessa.

    TOIMITUSAIKA JA -KULUT

    Ruotsiin

    Yli 699 Ruotsin kruunun tilaukset ilman toimituskuluja. Muutoin toimituskulut ovat 79 SEK sisältäen arvonlisäveron. Ei koske lavatoimituksia. Valokuvatapettien toimitusaika on 3-4 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Valokuvatapeteille (ei kiinteät mitat).

    Yritystilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun toimitusosoitteeseen. Toimitusajat ja -kulut muihin maihin Yli 699 Ruotsin kruunun tilaukset ilman toimituskuluja. Muita tilauksia koskevat seuraavat toimituskulut:

    Tanska: 190 DKK sis. alv.
    Norja: 190 NOK sis. alv.
    Suomi ja muut EU-maat: 19 € sis. alv.
    Iso-Britannia: 17 GBP sis. alv.

    Valokuvatapettien toimitusaika on tavallisesti 4–5 arkipäivää. Tilaus toimitetaan lähimpään noutopisteeseen. Yritystilaukset toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun toimitusosoitteeseen. Valokuvatapeteille (ei kiinteät mitat).

    Pikatoimitusmaksu EU:hun, Norjaan ja Ahvenanmaalle:

    Tanska: 438 DKK sis. alv.
    Norja: 499 NOK sis. alv.
    Ahvenanmaa: 54,59 € sis. alv.
    EU: 43,22 € sis. alv.
    Iso-Britannia: 39,50 GBP sis. alv.

    Muut kuin EU-maat, Norja ja Ahvenanmaa

    Toimituksiin EU:n ulkopuolisiin maihin, Norjaan ja Ahvenanmaalle sovelletaan yksikkötoimituskulua tilauksen koosta ja määrästä riippumatta. Toimitusmaksu on 106,69 USD. Ei koske lavatoimituksia.

    Syrjäiset paikkakunnat

    Toimitukset syrjäisille paikkakunnille saattavat viedä joitakin ylimääräisiä päiviä normaalin toimitusajan lisäksi.

    Vakiotapettien toimitusaika

    Myymme sekä ruotsalaisten että kansainvälisten tapettivalmistajien tapetteja. Siksi toimitusajat vaihtelevat. Tässä ovat toimitusaika-arviot: Toimitusaika, ruotsalaiset valmistajat: noin 4–7 arkipäivää (ellei muuta ilmoiteta). Toimitusaika, muunmaalaiset valmistajat: noin 2 viikkoa (ellei muuta ilmoiteta). Emme vastaa tilanteista, joissa tuote on loppunut toimittajalta tai tilanteista, joissa meidän hallintamme ulkopuolella olevat asiat pidentävät toimitusaikaa. Otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian kertoaksemme vallitsevista olosuhteista. Toisinaan verkkokaupassa esiteltävät tuotteet voivat poistua toimittajiemme valikoimasta. Jos tilauksesi kohdalla käy näin, ilmoitamme siitä. Jos olet epävarma, ota yhteyttä meihin.

    Huomaa:

    Toimitettaessa Norjaan, Ahvenanmaalle ja muihin kuin EU-maihin, ei veloiteta Ruotsin arvonlisäveroa, vaan asiakas maksaa oman maansa mahdolliset verot, arvonlisäverot ja tullausmaksut. Tarkista maksut posti- ja tulliviranomaisilta.

    Noutamattomat lähetykset

    Mikäli tilausta ei noudeta, Familywalls veloittaa koko tilauksen arvon sekä muut noutamattoman tilauksen käsittelystä aiheutuvat kulut, kuten toimituskulut ja laskutuskulut, jotka kattavat Kotitapetin materiaali-, kuljetus- ja hallintokulut.

    MAKSUTAVAT

    LUOTTOKORTTI – VISA tai Master/Eurocard

    Yhteistyökumppanimme on DIBS, Pohjoismaiden johtava verkkomaksupalveluiden tarjoaja. Yrityksen maksupalvelut täyttävät kaikki kansainväliset suojausvaatimukset.

    LASKU – Klarna 14 päivän maksuehdolla

    Yhdessä Klarnan kanssa tarjoamme turvallisen ja sujuvan maksupalvelun. Laskujen maksuehto on 14 päivää tilaushetkestä. Laskut toimitetaan postitse, ja ne maksetaan tilisiirrolla.

    OSAMAKSU – Klarna Tili

    Osamaksu Klarna Tilin avulla. Päätät itse kuukausierän koon – 50 SEK tai 1/24 kokonaissummasta. Voit maksaa jäljellä olevan summan koska tahansa. Jokaisesta ostoksesta veloitetaan käsittelymaksu (29 SEK).

    PALAUTUSOIKEUS JA TUOTEVIRHEET

    PALAUTUSOIKEUS

    Tilaustyönä tehty tapeteilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeutta, koska valmistamme jokaisen tuotteen mittatilaustyönä asiakkaan tilauksen mukaisesti.

    TAKUU JA TUOTEVIRHEET

    Toivomme jokaisen asiakkaamme olevan tyytyväinen ostokseensa. Tarjoamme kuitenkin tuotteillemme palautusoikeuden seuraavien sääntöjen puitteissa: Familywalls antaa kaikille tuotteille valmistusvirheet kattavan 1 vuoden takuun. Takuu ei kata kulumisesta, virheellisestä asennuksesta tai laiminlyönneistä aiheutuvia virheitä. Käytämme kuviemme valmistuksessa laadunvalvontamenettelyä sekä korkealaatuisia materiaaleja ja asianmukaisia tuotantotiloja. Varmistamme tuotteidemme virheettömyyden laatutarkistuksilla valmistusprosessin eri vaiheissa. Suosittelemme kuitenkin, että jokainen tuote tarkistetaan ennen asennusta valmistusvirheiden ja kuljetuksessa aiheutuneiden vahinkojen varalta.

    Tämä on erityisen tärkeää tapettiemme kohdalla, sillä emme hyvitä uudelleentapetoinnista tai tapettien virheellisestä asennuksesta aiheutuvia kustannuksia. Suosittelemme myös, että asennuksessa käytetään kuitutapettiliimaa. Pyydä liiman valintaan tarvittaessa apua myymälästä. Emme voi taata tulosta käytettäessä muuta kuin kuitutapettiliimaa. On myös tärkeää ottaa huomioon, että kuvien ja valokuvien sävy, tummuus ja tarkkuus voivat näyttää erilaisilta eri valaistusolosuhteissa ja eri näytöillä. Valitettavasti emme voi ottaa valmistuksessa huomioon eroja asiakkaan näytöllä näkyvän kuvan ja valmiin tuotteen välillä, joten emme voi vastata tällaisista eroista.

    REKLAMAATIOT JA PALAUTUKSET

    Jokainen valmistettava tapettirulla kuuluu ainutkertaiseen tapettien erään (sarja), joka on värjätty samassa värikylvyssä. Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että erien välillä esiintyy jonkinasteisia värieroja värikylvyn ainutkertaisen värikoostumuksen vuoksi. Siksi toivomme, että asiakkaana ilmoitat ja lähetät mahdolliset palautukset 1 viikon kuluessa tapettirullien vastaanottamisesta, jotta voimme varmistaa, että ne voidaan jälleenmyydä yhdessä, samasta erästä olevien rullien kanssa.

    Ennen tilaamista voi myös olla hyvä pitää mielessä seuraavaa: Tilaa hieman ylimääräistä varmistaaksesi, että sinun ei tarvitse tilata jälkikäteen lisää rullia. Tällöin voit saada rullia eri eristä, jolloin niiden välillä voi esiintyä värieroja. Ota mielellään yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyydä tuotenäytteitä ennen ostoa. Ja tietenkin voit myös tulla tutustumaan fyysiseen myymäläämme.

    Jos haluat käyttää peruuttamisoikeutta, ota yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse tai puhelimitse, jotta voimme vahvistaa palautuksesi. Ethän palauta mitään tuotteita Familywallsille, ottamatta ensin yhteyttä palveluun.

    Hyväksymme vain täydet ja avaamattomat tapettirullat palautettaviksi.

    Käyttäessään peruuttamisoikeuttaan asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista. Jos palautat EU: n ulkopuolisesta maasta, ole huolellinen merkitessäsi tulliasiakirjoihin, että kyseessä on ostoksen palautus / peruutus.

    Jos saat virheellisen tuotteen, lähetä meille osoitteeseen customerservice@familywallpaper.com. lyhyt kuvaus virheestä ja liitä mukaan oleelliset asiakirjat sekä valokuva virheestä. Vastaamme viestiisi yhden arkipäivän kuluessa ja lähetämme sinulle toimintaohjeita. Ota aina ensin yhteyttä Familywalls in asiakaspalveluun ennen minkään tuotteen palauttamista. Jos tuotteessa on valmistusvirhe tai se on vahingoittunut kuljetuksessa, saat uuden tuotteen maksutta.

    Tuotteen valmistusvirheestä täytyy tehdä ilmoitus kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatio täytyy lähettää kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Ostajalla on todistustaakka, jos hän reklamoi valmistusvirheestä takuuajan päätyttyä.

    MUUTA

    Hyvän lopputuloksen varmistamiseksi on tärkeää noudattaa tuotteen mukana toimitettavia asennusohjeita. Kuitutapetin asentamista pidetään helppona, mutta suosittelemme ammattimaisen asennuspalvelun käyttöä tarvittaessa. Emme vastaa tuotteitamme ja palveluitamme koskevien tietojen mahdollisista kirjoitusvirheistä tai virheellisistä tiedoista. Sivustomme kuvat ovat havainnollisia, emmekä voi taata, että kuvat vastaavat täsmälleen valmiin tuotteen ulkoasua tai ominaisuuksia.

    TUOTETIEDOT

    Omaa kuvaa käytettäessä asiakas vastaa siitä, että hänellä on oikeus käyttää kuvia. Meillä on oikeus kieltäytyä valmistamasta kuvia, jotka meidän mielestämme ovat sopimattomia tai epäeettisiä. Kotitapetin valikoimiin kuuluvia kuvia ei saa kopioida eikä käyttää kaupallisiin tarkoituksiin ilman Kotitapetin kirjallista lupaa.

    Yhteystiedot

    Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun englanniksi tai ruotsiksi. Soita meille tai lähetä sähköpostia, jos sinulla on kysyttävää.

    Maanantaista - Perjantaisin: 10.00 - 12.00 & 13.00 - 17.00 GMT+1

    Sähköposti: customerservice@familywallpapers.com
    Puhelin: + 46 (0)8 26 11 11

    Contact sales

    Maanantaista -Perjantaisin: 08.30 - 17.00
    Puhelin: + 46 (0)72 573 3669
    Sähköposti: customerservice@familywallpapers.com 

    JURIDINEN EDUSTAJA

    LN Färg och Tapetbutik AB
    ALV-tunnus: SE556930672201
    Org nr: 556930-6722

    Käyntiosoite / Reklamaatio-osoite

    LN färg och tapetbutik AB
    Fågelsångsvägen 7B
    186 42 Vallentuna
    SVERIGE / RUOTSI

    Kysymyksiä ja vastauksia (Q&A)

    Mitä materiaaleja fototapeteissa käytetään?

    Meidän fototapettimme on painettu kuitukankaalle, jota kutsutaan myös easy-up- tai quick-up-tapeteiksi.

     

    Miten voin asentaa fototapettini?

    Liimaamalla seinään ja asettamalla tapettien reunat (koskee kaikkia kuitukangastapetteja). Tapetin mukana tulee yksityiskohtaiset asennusohjeet ja voit lukea lisää tapetoinnista tapettioppaastamme.

     

    Tuleeko tapetin mukana liimaa? Millaista liimaa pitäisi käyttää?

    Voit ostaa liimaa ja myös tapettejamme yhdessä kaiken tapettien asentamiseen tarvitsemasi kanssa. Tapettisetin lisäät kassalla. Huolehdimme siitä, että löydät oikean liiman ja oikean tuotteen, minkä tapetin sitten tilaatkin. Voit lukea lisää tapettiseteistämme täällä.

     

    Miten kiiltävä pinta on?

    Fototapettien pinta ei ole yhtä himmeä kuin vakiotapeteissa, koska painotekniikka on erilainen, mutta pinta on himmeämpi kuin juliste. Olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ja tilaamaan näytteen - se on ilmainen. Älä unohda antaa meille osoittettasi, jotta tiedämme mihin lähettää näytteen!

     

    Kuinka leveitä arkit ovat?

    Asiakaskohtaisesti valokuvatapettien painoleveys on tyypillisesti 45 senttimetriä.

     

    Haluan hyvin pitkää ja kapeaa tapettia - voidaanko sitä painaa leveyden puolesta?

    Kyllä, jos lyhyt sivu ei ole pidempi reunaleveys, se käy hyvin. Kirjoita siitä viesti kassalla tilattaessa.

     

    Voinko saada kuvan peilikuvana tai mustavalkoisena?

    Kyllä, se ei maksa mitään. Kirjoita ”peilikuva” tai ”mustavalkoinen” viestiruutuun tilatessa.

     

    Haluan maalata lähellä olevan seinän jollakin tapetin väreistä. Voinko saada NCS-koodin, jotta tiedän mitä väriä minun pitäisi ostaa?

    Meillä ei nykyisellään ole mitään työkaluja muuntaa digitaalisia värikoodeja ja painomustekoodeja NCS-muotoon. Maalikauppias voi kehittää NCS-koodin näytteestä. Jos et halua ottaa koko Tapettia maalikauppaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi ylimääräisen näytepalan tapetista, jonka värejä haluat sovittaa maaliin.

     

    Haluan tehdä valokuvatapetin omasta kuvasta - kuinka suuri sen pitäisi olla?

    Pienin kuva-ala, jonka olemme tavanneet sanoa, on 0,8 pikseliä millimetriä kohti tapetissa. Jos haluat 3 metriä leveän tapetin, täytyy kuvan olla vähintään 2400 pikseliä leveä. Huomaa, että se ei ole vain resoluutio, joka ratkaisee, tuleeko kuvasta hyvä! Kohina ja väri myös vaikuttavat tuloksiin. Olet erittäin tervetullut sähköpostitse lähettämään kuvan asiakaspalveluun ja saat pian vastauksemme. Tarkistamme kaikkien kuvien laadun ennen painamista varmistaaksemme hyvän lopputuloksen.

     

    Voinko tilata fototapetin, joka on suurempi kuin 600 x 400 cm?

    Kyllä. Syynä siihen, että meillä on mitat, on, että kaikki kuvat eivät pysy koossa niin suurella tapetilla. Haluatpa sitten leveämmän tai korkeamman tapetin, olet tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, autamme sinua löytämään kuvan, joka pysyy koossa!

     

    Seinässäni on viistokatto tai muutoin epäsäännöllisen muotoinen. Miten tilaan?

    Voit tilata kuten tavallista, mitat ovat seinän suurin leveys x maksimikorkeus ja sitten leikataan tapetti seinään sopivaksi. Ota mieluusti yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat leikkausmerkit tapettiin, anna luonnoskuva, miten aihe sopisi seinään tai jos haluat parannella aihetta sopivammaksi, jotta se sopisi paremmin seinän muotoon.

     

    Haluan muuttaa jotakin kuvassa, maksaako se?

    Kuvaeditoinnista, kuten muuttamalla värejä, poistamalla tai siirtämällä kohteita kuvissa, joissa aihe on taustalla, otamme korvausta 200 kruunua per alkava 20 minuuttia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kirjoita mitä haluat muuttaa, niin lähetämme kustannusarvion. Saat tietysti hyväksyä valmiin kuvan ennen painamista.

    Kaikki kuvat ovat tilattavissa peilikuvina tai mustavalkoisina ilman lisämaksua.

     

    Voitteko painaa minkä tahansa kuvan?

    Kyllä. Niin kauan kuin kuvanlaatu on hyvä ja aihe ei ole loukkaava, painamme sen. Jos toteamme, että kuva ei ole tarpeeksi laadukas, tullakseen hyväksi haluamissasi mitoissa, voimme silti painaa, jos haluat ja hyväksyt, että emme voi taata laatua.

     

    Värit valokuvatapetissani / posterissani / Canvastaulussani eivät näytä siltä kuin odotin.

    Värit painatteessa eivät näytä aivan samalta kuin värit näytöllä. Erilaiset näytötkään eivät näytä värejä samalla tavoin. Ero on hyvin pieni, joten jos uskot, että se on painatusvirhe, olet tervetullut sähköpostitse lähettämään kuvia tuotteesta asiakaspalveluumme, niin teemme asiasta arvion. Aivan varmasti tulet olemaan tyytyväinen tapettiisi!

     

    Voinko tilata tapettinäytteen?

    Kyllä! Kerro asiakaspalveluumme mistä tapetista haluat näytteen ja mihin se lähetetään. Toimitusaika vaihtelee riippuen tavaramerkistä, joten ilmoita myös, jos tarvitset sen tiettynä päivänä. Näyte on ilmainen.

     

     

    Haluan tapetin, joka on loppunut varastosta - onko teillä yhtään jäljellä sitä?

    Meillä ei ole omaa varastoa, vaan tilaamme suoraan toimittajilta. Jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme, mistä tapetista on kyse, pyydämme toimittajaa selvittämään, onko heillä joku rulla jäljellä.

     

    Etsin jotakin tiettyä tapettia, mutta minulla ei ole tuotenumeroa, tai tapettia tietyllä kuviolla / aiheella. Voitteko auttaa minua löytämään sen?

    Itsestään selvää! Jos sinulla on kuva tapetista, mutta ei nimeä tai numeroa voit lähettää sähköpostissa kuvan meille, niin teemme parhaamme löytääksemme sen sinulle. Jos etsit tiettyä kuviota tai aihetta, voit ottaa yhteyttä meihin, niin annamme ehdotuksia valikoimastamme (koskee kaikkia tuotteitamme).

     

    Voinko tilata tapetin tietyllä tuote-eränumerolla?

    Eränumero, painonumero tai sarjanumero osoittaa, millaisella väriyhdistelmällä tapetti painettiin. Jos ostat tapettia ja sitten tarvitset täydennykseksi lisärullan jonkin ajan kuluttua, sitä ei todennäköisesti enää löydy samalla eränumerolla. Uusi tapettirulla voi siten vaihdella väriltään verrattuna vanhaan. Suosittelemme, että ostat ylimääräisen rullan, siltä varalta, että jokin arkki on korvattava tulevaisuudessa.

    Jos haluat tapetin tietyllä eränumerolla, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, niin kysymme toimittajalta, onko rullia vielä jäljellä. Voit myös kirjoittaa viestiin eränumeron, josta haluat tehdä tilauksen. Jos sellaista ei löydy, otamme yhteyttä sinuun.

     

    Värit ja pinta tapetissa ei täytä odotuksiani.

    Teemme kovasti työtä, jotta kaikki kuvat ja värin kuvaukset tapeteistamme olisivat oikeita, mutta tekstuurit ja vaihtelut metalliväreissä eivät ole aina selvästi näkyvissä kuvissa. Jos et ole varma, miltä tapetti näyttää, suosittelemme tilaamaan näytteen ennen kuin teet ostoksen. Tämä on viisasta erityisesti, jos aiot ostaa monta rullaa. Näyte ei maksa mitään.

     

    Voinko tilata Canvastaulun suuremmassa koossa kuin onnistuu sivustollanne?

    Kyllä! Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun koskien mittoja ja kehyspaksuutta, joita haluat ja palaamme asiaan hintatietojen kanssa.

     

    Miten pitkä on toimitusaika?

    Normaali toimitusaika tuotteillemme on, alkaen tilauspäivää seuraavasta päivästä:

     

    Fototapetit mittatilaustyönä: 4-7 arkipäivää

    Fototapetit, Kiinteät mitat: noin 2 viikkoa

    Canvastaulut 5-7 arkipäivää

    Julisteet ja kehystetyt taulut: noin 2 viikkoa

    Tapettirullat: 5-9 arkipäivää ruotsalaisille tavaramerkeille. Ei-ruotsalaisten tuotemerkkien vakiotapeteille ja samoin paneelitapeteille merkitty toimitusaika on jopa 3 viikkoa.

     

    Halutessasi olla varma, että saat tilauksen tietyn ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteesi kera ja kerro minkä tuotteen haluat tilata, niin palaamme asiaan toimitusajan selvitettyämme.

     

     

    Voinko tilata pikatoimituksena?

    Useimmat tuotteet voi tilata pikatoimituksena. Saatavuus ja kustannukset vaihtelevat tuotteittain sekä toimitustavasta. Jos tarvitset tuotteen nopeammin kuin määritetty normaali toimitusaika, ota yhteyttä asiakaspalveluun siitä, minkä tuotteen haluat tilata, minkä toimitustavan ja -päivän valitset, niin palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.

     

     

    Miten pakettini toimitetaan?

    Suomeen lähetämme DHL: län/Postin tai UPS: n välityksellä ja paketit toimitetaan antamaasi toimitusosoitteeseen.

     

     

    Haluan palauttaa lähetyksen, kuinka se tapahtuu?

    Fototapetit, canvastaulut ja julisteet ovat erikoistilaustuotteita ja niillä ei ole peruutusoikeutta.

     

    Tapettirullien palauttamista koskien, lue lisää palautuskäytännöistämme otsakkeella Palautusoikeus ja tuotevirheet.

     

    Kuinka teen reklamaation?

    Ota selvä kuva vahingosta tai virheellisyydestä yhdessä pakkauksen etiketin kanssa ja postita asiakaspalveluumme. Me sitten maksamme joko rahasi takaisin tai lähetämme uuden tuotteen asiakkaalle ilman lisämaksua yhteisymmärrykseen päästyämme.

     

    En löydä omaa kysymystäni täältä!

    Mitä se onkin missä haluat apua, voimme asiakaspalvelussamme varmasti löytää ratkaisun. 
    Lähetä meille sähköpostia ja me vastaamme, yleensä arkipäivinä vuorokauden sisällä, tai soita +46-26 11 11, arkipäivinä ruotsin aikaa UTC +1, klo 14.00 ja klo 16.00.